środa, 9 października 2013

Cocoa Hearts - Christmas ornaments

Zapachniało kakao :)  i powstały serduszka ...













Serducha nie polakierowane, ponieważ nie chcę zabić tego pięknego zapachu :)





Zapraszam do Ani, która już jakiś czas temu wykonała podobne smakowite 
CZEKOLADOWE SERDUCHA :)


Jeszcze w tym tyg pojawią się kolejne "ciasteczkowe" ozdoby choinkowe. Już dzisiaj zapraszam :)
Pozdrawiam cieplutko i dziękuję że jesteście xx
P.S
Przepraszam, za jakość zdjęć, aparat nie chciał współpracować ;(

10 komentarzy:

  1. Piekne, kolejne przecudne solniaczki :) Ja tez sie zabieram za swiateczne zawieszki typu serducha, gwiazdki itp , czas goni, niestety ;-)
    W pazdzierniku nie mam zadnych kiermaszy,ale w listopadzie mam az 4 wiec musze sie odpowiednio przygotowac,a z doswiadczenia wiem,ze te malutkie - tanie zawieszki sprzedaja sie najlepiej ;-)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mnie też czekają 4 kiermasze + 1 w szkole córki :) trzeba brać się za robotę. Pozdrawiam cieplutko xx

      Usuń
  2. U mnie ostatnio pachniało cynamonem... :) Śliczne serducha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjoj bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. i tak samo pachną .... szkoda, że są słone ;) Pozdrawiam xx

      Usuń
  5. Genialne, też właśnie obmyślam jakieś świąteczne ozdóbki. A takie serduszka to z przyjemnością wykonam. Domniemam że to wszytko masa solna?Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masa, masa :) koniecznie się pochwal jak już coś stworzysz ;) Pozdrawiam xx

      Usuń
  6. Serducha są świetne. Podoba mi się zarówno kolor, pomysł i wykonanie. Najbardziej zauroczyły mnie te serduszka z jasnymi gwiazdkami i ptaszkami. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. proste w wykonaniu, ale efekt wyszedł rewelacyjny :) Ja tez lubię ten zapach cynamonu w całym domu przy pieczeniu ozdóbek :)

    OdpowiedzUsuń