niedziela, 21 lipca 2013

*Craft Fair - Route 44 * czyli Mój pierwszy Kiermasz Rękodzięła / w pubie :)

moja skromna osoba :)


 Martusia - dotrzymywała mi towarzystwa :) - dziękuje :*



Na dobry początek. Ponieważ był to mój pierwszy kiermasz miałam wiele obaw...
 Biorąc pod uwagę lokalizację... no cóż, nie oczekiwałam zbyt wiele. 
 Frekwencja raczej słaba ale nie liczy się ilość a jakość :)
Zostałam bardzo miło zaskoczona, wspaniałą atmosferą i pozytywnym nastawieniem ludzi :) 
Moje "Solniaczki" cieszyły się sporym zainteresowaniem :)
 Nieskromnie dodam, że nasze stoisko znalazło się wśród liderów pod względem sprzedaży :)

* Za parę dni urlop w PL :)
Niebawem pokażę Wam Aniołki , które przygotowałam dla naszych bliskich. 

Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :*

8 komentarzy:

  1. Super! Wlasnie o to chodzi, nie chodzi o to ile sie sprzeda,ale chodzi o ta atmosfere, o spotkanie ludzi ,ktorzy rowniez zajmuja sie rekodzielem, chodzi o to,aby sie pokazac, a raczej to co sie potrafi! Ale sie ciesze,ze zaczelas jezdzic na kiermasze, brawo! Ja tez w sobote bylam, utargowalam grosiczki hehe, ale to niewazne, byl piekny sloneczny dzien, swietna atmosfera, poznalam nowych rekodzielnikow...i przywiozlam ze soba nowe zamowienia. Wkrotce bedziesz informowana o kolejnych kiermaszach od rekodzielnikow, beda Cie zapraszac, beda Cie reklamowac, i bedziesz zbierac duze zamowienia, gwarantuje! Najwazniejsze,ze zaczelas,teraz juz z gorki.
    Trzymam mocno kciuki, mam nadzieje,ze to nie ostatni Twoj kiermasz, ja osobiscie nie umiem sie doczekac kolejnych ;-) Uwielbiam kiermasze i ludzi ,ktorzy sa tam ze mna :):)Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana za tak miłe słowa, za wsparcie, za każdą radę i pomoc w poszukiwaniach :) Z pewnością to nie ostatni mój kiermasz :) po powrocie z urlopu będę szukać kolejnych by pokazać moje cudaczki ;) Pozdrawiam i ściskam Cie bardzo serdecznie :*

      Usuń
  2. Jejku, kiermasz zapewne był udany, zresztą musiał być skoro prezentowałaś swoje rękodzieło, a Twoje prace są niezwykłe. Sama kiedyś chciałabym spróbować sprzedać swoje twory, ale zapewne jestem za młoda... no i musiałabym mieć jakieś dobre miejsce, a z tym byłby problem. Cieszę się, że chociaż Tobie się udaje ;] Pozdrawiam!

    przesolone-inspiracje.blogspot.com - zapraszam do mnie na nową notkę!! Będę bardzo wdzięczna za Twoją opinię ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie :) Pięknie to wygląda. marzy i mnie się takie stoisko z moimi Tworkami :) Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) miło że do mnie wpadłaś :) widzę stoisko, też zaczęłam jeździć od tego roku i wiesz.....uwielbiam to:) Powodzenia ,piękne rzeczy robisz.... Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo sympatyczny wyraz twarzy, widać że sympatyczną dziewczyną jesteś :) no i oczywiście piękne stoisko :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń