niedziela, 9 czerwca 2013

LADY IN BLUE...

... for Mom :)








8 komentarzy:

  1. Prześliczna anielica :) Wspaniałe kolorki ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł jest prześliczny, bardzo mi się podoba :) Malowałaś go, czy użyłaś masy barwionej? Jak możesz, odpisz mi. Anioł z nagłówka także jest śliczny, ma cudne włosy, jak je zrobiłaś? Jestem ciekawa bo efekt jest zniewalający, no i ty piersi, he he he świetne są - Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za szybki kontakt ze mną, cieszę się że udzieliłaś mi odpowiedzi na moje pytania. Heh, tak się składa, że mam w domu barwnik do jajek i chciałam je jakoś wykorzystać, tyle tylko że tego barwnika jest bardzo mało i nie wiem, jakich użyć proporcji masy. Myślałam o użyciu 1 szklanki mąki i 1 szklanki soli, do tego barwnik rozpuszczony w połowie szklanki wody. Co o tym myślisz?

    PS. Twoje prace pięknie się błyszczą i świetnie wychodzi ci malowanie twarzyczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, zapomniałam dopytać, czym malujesz swoje prace, jakimi farbami?

      Usuń